Na rynku Human Resources działamy z powodzeniem od 15 lat

Najważniejsze wydarzenia z historii firmy:

  • 2017


    Jobman Group łączy się z innymi spółkami, w usłudze pracy tymczasowej wprowadzone zostają wypłaty w formie tygodniówek

  • 2016


    Jesteśmy agencją pracy o ogólnopolskim zasięgu, posiadamy dziesięć Biur Regionalnych w całym kraju i nieustannie się rozwijamy

  • 2015


    Zmieniamy nazwę spółki z Biuro Promo Sp. z o.o. na Jobman Group Sp. z o.o.

  • 2010


    Wprowadzamy usługę kompleksowej rekrutacji oraz otwieramy biura w Gdańsku i Lublinie. W Jobman.pl wypłata w formie gotówkowej zostaje wycofana, wprowadzone zostają wyłącznie przelewy bankowe w systemie dziennym

  • 2009


    Otwieramy biuro w Bydgoszczy. W usłudze Jobman.pl wprowadzamy możliwość wypłaty w formie przelewu bankowego.

  • 2008


    Otwieramy biura w Warszawie i Katowicach

  • 2007


    Otwieramy biura we Wrocławiu, Łodzi i Poznaniu

  • 2006


    Wprowadzamy na rynek usługę pracy tymczasowej. Pierwsze biuro regionalne zostaje otwarte w Krakowie. Wypłata w systemie dziennym w formie gotówki (nawet po każdym dniu pracy) staje się pionierskim projektem w Polsce. Działamy pod szyldem Jobman.pl.

  • 2002


    Realizujemy pierwsze projekty o ogólnopolskim zasięgu. Grono naszych klientów powiększa się z roku na rok o nowe sieci handlowe.

  • 2001


    Rozpoczęcie działalności – świadczymy usługi merchandisingu, aktywnej sprzedaży i doradztwa asortymentowego w Małopolsce i na Śląsku. Nasz personel obsługuje klientów głównie na działach przemysłowych.

zobacz oferty pracy w Twojej okolicy