Na rynku Human Resources działamy z powodzeniem od 20 lat

Najważniejsze wydarzenia z historii firmy:

  • 2022-2023


    Rozwijamy cyfryzację naszych procesów zewnętrznych (m.in. elektroniczne akta pracowników), a w strukturach wewnętrznych wprowadzamy w pracy usługi cloudowe.

  • 2021


    Wdrażamy w naszej organizacji politykę zrównoważonego rozwoju oraz kodeks etyczny.

  • 2020


    W czasach pandemii funkcjonujemy bez zakłóceń, bowiem już kilka lat wcześniej obsługę klientów i zatrudnianych osób opieramy o formę zdalną. Wdrażamy także w naszych strukturach wewnętrznych pracę hybrydową.

  • 2018


    Centralizujemy procesy obsługi klienta, tworzymy Team Centralny, zlokalizowany w Krakowie do obsługi online klientów i zatrudnianych osób.

  • 2016


    Powstaje druga nasza spółka – Jobman Sp. z o.o., która szybko specjalizuje się w usługach pracy tymczasowej dla branży retail.

  • 2015


    Zmieniamy nazwę spółki z Biuro Promo Sp. z o.o. na Jobman Group Sp. z o.o., reorganizujemy struktury spółki i wprowadzamy całkowitą automatyzację zdalnych (online) procesów obsługi klientów i zatrudnianych osób.

    W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur przenosimy się do nowego, większego biurowca przy ul. Bociana w Krakowie.

  • 2014


    Wprowadzamy nowatorskie rozwiązania, które oprócz zawierania online umów cywilnoprawnych pozwalają nam zdalnie, przez Internet zatrudniać osoby na umowę o pracę.

    Stajemy się agencją pracy o ogólnopolskim zasięgu, posiadamy biura regionalne w całym kraju i nieustannie się rozwijamy.

    Nasza organizacja przechodzi celująco certyfikację zarządzania jakością zgodnie z normami ISO 9001:2008.

  • 2011-2012


    Intensywnie rozwijamy nasz autorski system teleinformatyczny do zarządzania online personelem tymczasowym i obsługiwania klientów. W pełni automatyzujemy większość procesów dotyczących zawierania online umów z zatrudnianymi osobami i rozliczania ich wynagrodzenia.

  • 2010


    Wprowadzamy usługę kompleksowej rekrutacji oraz otwieramy biura w Gdańsku i Lublinie.

  • 2009


    Działalność rozpoczyna nasze nowe biuro w Bydgoszczy.

    W usłudze Jobman.pl wprowadzamy możliwość codziennej wypłaty w formie przelewu bankowego.

  • 2008


    Otwieramy kolejne biura w Warszawie i Katowicach.

  • 2007


    Rozwijamy nasze struktury, co powoduje konieczność przeniesienia się do nowego, większego biurowca przy ul. Wileńskiej w Krakowie.

    Otwieramy biura we Wrocławiu, Łodzi i Poznaniu.

    Stajemy się członkiem Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia.

  • 2006


    Tworzy markę Jobman.pl i wprowadzamy pod jej szyldem usługę pracy tymczasowej.

    Pierwsze biuro regionalne zostaje otwarte w Krakowie.

    Jako pierwsi wprowadzamy dla zatrudnionych wypłaty w systemie dziennym w formie gotówki (nawet po każdym dniu pracy), co staje się pionierskim projektem w Polsce.

    Powstaje nasz autorski, pierwszy na rynku projekt systemu teleinformatycznego „jobadm” do zarządzania zatrudnianiem pracowników tymczasowych i obsługi klientów.

  • 2004


    Zmieniamy formę działalności i zawiązujemy spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością: Biuro Promo Sp. z o.o. Naszą działalność rozpoczynamy w siedzibie w Krakowie, przy ul. Rakowickiej.

  • 2002


    Realizujemy pierwsze projekty o ogólnopolskim zasięgu. Grono naszych klientów powiększa się z roku na rok o nowe sieci handlowe.

  • 2001


    Rozpoczęcie działalności - świadczymy usługi merchandisingu, aktywnej sprzedaży i doradztwa asortymentowego w Małopolsce i na Śląsku. Nasz personel obsługuje klientów głównie na działach przemysłowych.

zobacz oferty pracy w Twojej okolicy