Poprawne rozliczenie Karty Zleceniobiorcy to warunek terminowego otrzymania wynagrodzenia. Dla wielu osób, zwłaszcza rozpoczynających współpracę, proces ten może wydawać się niejasny. Dlatego przygotowaliśmy prosty i przejrzysty poradnik, który krok po kroku pokazuje, jak poprawnie przesłać potwierdzenie obecności i zadbać o płynność rozliczeń.
Krótki poradnik dla naszych Zleceniobiorców
Chcesz rozliczyć Kartę Zleceniobiorcy, aby otrzymać wynagrodzenie w terminie? A może jesteś nowym pracownikiem i będziesz to robić po raz pierwszy? Aby ułatwić proces rozliczania kart, przygotowaliśmy dla Was krótką instrukcję.
Oto sześć kroków, aby prawidłowo rozliczyć Kartę Zleceniobiorcy:
Zaloguj się
Zaloguj się na konto pracownicze i wejdź w zakładkę Grafik zleceń -> Potwierdzenia obecności
Dodaj potwierdzenie
Dodaj nowe potwierdzenie obecności:
kliknij w przycisk z symbolem „+”
Zaznacz miesiąc
Wybierz miesiąc rozliczanych zmian i dodaj zdjęcie swojej Karty
Zaznacz zmiany
Wybierz zmiany do rozliczenia lub podaj miejsce wykonywania zlecenia
Wprowadź godziny
Wprowadź rzeczywiste godziny realizacji zlecenia, takie, jakie widnieją na Twojej karcie
Wyślij potwierdzenie
Sprawdź wprowadzone dane i wyślij potwierdzenie obecności
Karta zleceniobiorcy w kilku krokach
Co ważne, zanim przejdziesz do rozliczenia, upewnij się, że Twoja karta jest poprawnie wypełniona! To prosty proces, który – przy zachowaniu dokładności – pozwoli uniknąć opóźnień w wypłacie wynagrodzenia.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o formalnościach i prawach związanych z zatrudnieniem, sprawdź naszą stronę dla pracownika. Znajdziesz tam wszystkie niezbędne informacje.