Wszystko dla Pracownika

Łatwo, Szybko, Praktycznie

Wejdź i zobacz – Twoje Centrum Informacji

Twoje Konto – wszystko online

Twoje Konto Pracownika to portal dostępny 24/7, wymagający jedynie połączenia z internetem. To rozwiązanie zaprojektowane, aby ułatwić Ci życie, eliminując potrzebę stania w kolejkach, gromadzenia papierów i stresu związanego
z formalnościami.

Tutaj m.in. podpiszesz umowę, sprawdzisz swój grafik, zarezerwujesz nowe zmiany. Tutaj najszybciej znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące współpracy. Otwórz przeglądarkę lub uruchom aplikację mobilną zawsze, gdy tego potrzebujesz!

Szybka komunikacja

Masz pytanie? Potrzebujesz wsparcia? Przejrzyj poradnik znajdujący się na Twoim Koncie, lub napisz do konsultantów za pomocą dedykowanego komunikatora.

Powiadomienia

Włącz powiadomienia
w aplikacji mobilnej, by móc szybko zarezerwować nowe zmiany i być na bieżąco
w sprawach związanych
z zatrudnieniem.

Aktualizacja danych

Sprawdź status ubezpieczeniowy na swoim Koncie i – w przypadku zmian – łatwo zaaktualizuj swoje dane, aby uniknąć odpowiedzialności za szkody. Pamiętaj o podawaniu prawdziwych informacji!

Bezpieczeństwo i Prywatność

Zarządzaj swoimi danymi
z pewnością, że są one zabezpieczone najnowszymi technologiami szyfrowania
i dostępne tylko dla Ciebie.

Potrzebujesz od nas zaświadczenia o zatrudnieniu lub dochodach?

Masz problem
dotyczący jakości obsługi?

Powiadom Rzecznika Praw i obowiązków Pracownika i pomóż nam zmieniać się na lepsze!

Klauzula informacyjna

W celu podniesienia bezpieczeństwa
i poprawy jakości obsługi wprowadziliśmy nagrywanie rozmów telefonicznych

Administratorem danych jest Jobman Group sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków.

  • Nagrywanie rozmów telefonicznych stosowane jest w celu podniesienia bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi klientów Administratora.
  • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby dzwoniącej wyrażona poprzez kontynuację rozmowy (art. 6 ust. 1 lit. a rodo) oraz prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f rodo) – tj. jest umożliwienie kontaktu telefonicznego oraz jednoznacznej oceny przebiegu rozmowy w sytuacjach spornych pomiędzy administratorem, 
a realizującym połączenie telefoniczne.
  • Administrator powołał Inspektora ochrony danych, a jego dane kontaktowe to:
  • adres e-mail: ochronadanych@jobmangroup.pl,
  • adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych Jobman Group Sp. z o.o., ul. Bociana22a, 31-231 Kraków.
  • Nagrania przechowywane są przez okres 3 miesięcy. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
  • Zarejestrowane rozmowy będą udostępniane jedynie osobom i organom do tego upoważnionym.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  • Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, za pomocą pisemnego oświadczenia wysłanego na adres siedziby Administratora lub na adres e-mail: ochronadanych@jobmangroup.pl.
  • W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób nie zgodny z prawem przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą 
w Warszawie, 00-193 Warszawa ul. Stawki 2.

Dowiedz się więcej

więcej