Polityka jakości Jobman Group Sp. z o.o.

Filozofia Jobman Group
(misja, wizja, wartości)

WIZJA

Chcemy wyznaczać trendy w kreowaniu i wdrażaniu innowacyjnych, odpowiadających na potrzeby rynku pracy rozwiązań w naszej branży w Polsce. Naszą ambicją jest również poprawa wizerunku agencji zatrudnienia.

MISJA

Naszą misją jest dawanie [ludziom] szerokiego wyboru ofert pracy i maksymalne upraszczanie procesów związanych z zatrudnianiem i współpracą z naszą firmą. Wdrażamy w związku z tym pomysłowe i przyjazne rozwiązania i – postępując zgodnie z zasadami fair play – budujemy pełną szacunku atmosferę w relacjach z naszymi Klientami.

NASZE WARTOŚCI

  • Wolność wyboru: Współpraca z nami to gwarancja wolności wyboru. Nasi Klienci mogą wybrać jedną (lub kilka) spośród licznych ofert pracy, zdecydować o terminie wykonywania zlecenia, zawieszeniu lub zakończeniu współpracy w dowolnym momencie.
  • Zasady fair play: Kolejnym z naszych priorytetów jest postępowanie zgodnie z zasadami fair play. Dlatego nie składamy obietnic bez pokrycia, stawiamy na transparentność i uczciwie przedstawiamy warunki współpracy.
  • Nieustany rozwój: Od początku działalności szukamy nowych możliwości, dzięki czemu z lokalnej firmy staliśmy się grupą spółek o ogólnopolskim zasięgu, szerokim katalogu usług i możliwości zatrudniania. Nieustanny rozwój dotyczy nie tylko działalności naszej organizacji, lecz również – i przede wszystkim – tworzących ją Ludzi, bo to dzięki nim rozwój organizacji jest możliwy.
  • Upraszczanie procesów:Dą żymy do maksymalnego usprawnienia współpracy z naszą firmą, stawiamy na szybkość załatwiania spraw i łatwy kontakt z nami. Dlatego projektujemy i wdrażamy przyjazne i funkcjonalne systemy IT, które upraszczają proces zatrudniania i współpracy. Nie tylko podążamy za najnowszymi trendami w branży, ale również staramy się je kreować, wyprzedzając pod tym względem konkurencję.
  • Budowanie dobrej atmosfery: Traktowanie ludzi z szacunkiem, empatią i cierpliwością oraz uśmiech i optymizm to fundamenty dobrej atmosfery, którą budujemy w relacjach z naszymi Klientami oraz ze sobą nawzajem. Cechuje nas pozytywne nastawienie do świata: do naszych obowiązków w pracy, kolegów i Klientów.Pliki cookies (tzw. “ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisów internetowych Jobman Group. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Jobman Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy Bociana 22a.

Nasza polityka jakości, zatwierdzona przez zarząd Jobman Group Sp. z o.o., jest podstawą dla:

  • ustanowienia i aktualizowania szczegółowych celów dotyczących jakości na wszystkich poziomach zarządzania,
  • nieustannego doskonalenia skuteczności funkcjonowania systemu zarządzania jakością i procesów zachodzących w organizacji, stawiania organizacji celów i ich realizacji.

Założenia polityki jakości są zakomunikowane, zrozumiane i przestrzegane znane przez wszystkich pracowników Jobman Group Sp. z o.o., a w imieniu najwyższego kierownictwa dołożę wszelkich starań, aby zapewnić środki na jej realizację.

Kraków, dnia 01.01.2016 r. | Zarząd Jobman Group Sp. z o.o.