JOBMAN GROUP KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA

małopolskieKraków

  • 18.09.2019

wymagania

Oczekiwania:

- Zdolności interpersonalne, komunikatywność, swoboda w nawiązywaniu kontaktów,
- Orientacja na Klienta,
- Dobra organizacja pracy, samodzielność,
- Rozumienie procesów biznesowych,
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- Umiejętność ustalania priorytetów, prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.

obowiązki

Podstawowe zadania i :


- Obsługa przypisanych Klientów,
- Upselling wśród obecnych Klientów,
- Przyjmowanie zamówień i kontrola stopnia ich realizacji,
- Stały nadzór nad prawidłową realizacją budżetów godzinowych,
- Rekrutacja personelu oraz bezpośrednie spotkania rekrutacyjne,
- Realizacja prawidłowego obiegu dokumentów,
- Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi,
- Przestrzeganie najwyższych standardów jakości świadczonych usług.

oferujemy

:

- Ciekawą pracę dla osób dynamicznych,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Samodzielne stanowisko pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji.

dodatkowe informacje

Aplikacje powinny zawierać klauzulę: ’Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Jobman Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na oferowane stanowisko. Mając na względzie, iż oferta dotyczy wykonywania pracy tymczasowej na rzecz pracodawcy użytkownika, którym jest klient Administratora, rozumiem i akceptuję fakt iż celem przeprowadzenia rekrutacji niezbędnym jest udostępnienie moich danych temu pracodawcy użytkownikowi.’




powrót do listy ofert

zobacz oferty pracy w Twojej okolicy