KOORDYNATOR DS. OBSŁUGI KLIENTA

lubelskieLublin

  • 14.08.2019

wymagania

:

Zdolności interpersonalne, komunikatywność, swoboda w nawiązywaniu kontaktów,
Orientacja na Klienta,
Dobra organizacja pracy, samodzielność,
Rozumienie procesów biznesowych,
Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
Umiejętność ustalania priorytetów, prowadzenia kilku projektów jednocześnie,
Pro aktywne podejście do rozwiązywania problemów
Prawo jazdy kat.B

obowiązki

:

Obsługa przypisanych Klientów,
Upselling wśród obecnych Klientów,
Przyjmowanie zamówień i kontrola stopnia ich realizacji,
Stały nadzór nad prawidłową realizacją budżetów godzinowych,
Rekrutacja personelu oraz bezpośrednie spotkania rekrutacyjne,
Realizacja prawidłowego obiegu dokumentów,
Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi,
Przestrzeganie najwyższych standardów jakości świadczonych usług.

oferujemy

:

Ciekawą pracę dla osób dynamicznych,
Niezbędne narzędzia pracy,
Samodzielne stanowisko pracy,
Możliwość rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji.

dodatkowe informacje

Aplikacje powinny zawierać klauzulę: ’Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Jobman Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na oferowane stanowisko. Mając na względzie, iż oferta dotyczy wykonywania pracy tymczasowej na rzecz pracodawcy użytkownika, którym jest klient Administratora, rozumiem i akceptuję fakt iż celem przeprowadzenia rekrutacji niezbędnym jest udostępnienie moich danych temu pracodawcy użytkownikowi.’




powrót do listy ofert

zobacz oferty pracy w Twojej okolicy