PRACOWNIK DZIAŁU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

łódzkieŁódź

  • 04.12.2018

wymagania

- aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne

- rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- doświadczenie w zakresie obsługi Klienta
- systematyczność i zaangażowanie w realizację celów sprzedażowych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność i odporność na stres
gotowość do pracy zmianowej

obowiązki

Pracownik działu realizacji zamówień - oferta pracy tymczasowej

- odbieranie połączeń przychodzących - głównie nowych Klientów zainteresowanych zakupem
- doradztwo w doborze produktu pod potrzeby Klienta
- opracowywanie maili
- działania zmierzające do składania zamówień (domykanie sprzedaży) (warunek konieczny)
- sprzedaż akcesoriów, usług dodatkowych do składanego zamówienia (warunek konieczny)
- udzielanie odpowiedzi Klientom na temat realizacji zamówienia, warunków dostawy, kosztów transportu, form płatności itp...
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych (znikome ilości)

oferujemy

- możliwość stałej współpracy
- obsługę administracyjną on-line (wszystkie formalności załatwiane bez wychodzenia z domu)
- program Strefa Aktywnych z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród
- Możliwość refundacji badań sanepidu
Praca dorywcza - praca dodatkowa - praca również dla studentów!

dodatkowe informacje

Aplikacje powinny zawierać klauzulę: "Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Jobman Group Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na oferowane stanowisko. Mając na względzie, iż oferta dotyczy wykonywania pracy tymczasowej na rzecz pracodawcy użytkownika, którym jest klient Administratora, rozumiem i akceptuję fakt iż celem przeprowadzenia rekrutacji niezbędnym jest udostępnienie moich danych temu pracodawcy użytkownikowi."




powrót do listy ofert

zobacz oferty pracy w Twojej okolicy